fredag 27 februari 2009

Nytt stål...


Med en klump i halsen skickade jag iväg min 1-grupps Linea till Sthlm. Tyvärr så får den inte plats i köket och arbetsrummet där den stod har fått en permanent inneboende. Viss tröst är dock GS3:an som ersätter Linean, den har fått sin plats på köksbänken och är installerad. Nu väntar jag med spänning på köra igenom den rejält, ska ordna lite bra kaffe imorgon. Designen är långt ifrån så "clean" som Linean och plastknapparna känns lite jobbigt men den har andra fördelar. Dessa ska hårdtestas och lekas med framöver och jag lovar att posta ett inlägg om några veckor när jag känner maskinen bättre.

/ Gott snack

D

1 kommentar:

Baggström sa...

Mr D!
Din Linea mår bra i sitt nya hem. Hon hoppas att du kommer och hälsar på.
Hon har lite svårt att anpassa sig till 90-tals rnb, saknar reggaegunget.
Pz